Blogia
homosapiensapiens

Estrenándome

Gústame escribir. Descubrino sendo pequecho. Ata me atrevín a participar nalgún certame durante os anos académicos do bacharelato. Contaba eu daquela con apenas dezasete anos...Todo un cativo, con moitas ideas e moitas gañas. Escribir, naquela época era dar saída a todo aquilo que se mobía aló, dentro, moi dentro de min...Agora, uns cantos anos despois, coa revolución das arquiescoitadas TICs, me monto ó carro de espresarme, para que ti, estimad@ lector@, te deteñas nas miñas verbas...Só agardo que disfrutes, tanto ou máis da lectura como eu o fago da escritura delas. Apertiñas!

2 comentarios

Cesare -

Benvido, pois. :)

aldiario -

Vaia... que sorpresa. Pois benvido a esto dos blogs. Eu tamén son novo nisto e a ver se facemos q revelde (que acaba de pechar o seu) volva a ter ganas de seguir contando cousas. Que disfrutes contando cousas!!!!